دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با خانواده شهدا و جانبازان در قالب طرح "دیدار یار"

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج همراه با کارشناس مسئول مدارس شاهد و مشارکتها با خانواده شهدا و جانبازان در قالب طرح "دیدار یار" دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با خانواده شهدا و جانبازان در قالب طرح "دیدار یار"

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، شصت و پنجمین دیدار مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در قالب طرح "دیدار یار" با حضور رستمی مدیریت ناحیه 3 کرج، منصورخاکی و مجیدی کارشناس مسئول مدارس شاهد و مشارکتها، با جانباز70 % احسان الله کرمی برگزار گردید.

رستمی در این دیدار شهدا و جانبازان را صاحبان اصلی نظام و انقلاب دانست و افزود: جانبازان مظهر اقتدارند و باید فضا را طوری آماده کرد تا جوانان و نوجوانان بدانند که انقلاب با نثار خون شهدا و از خود گذشتگی شما جانبازان حفظ شده است.

وی در ادامه گفت: ما هرچه داریم از جان فشانی ها و ایثار و گذشت شما و همرزمانتان می باشد و امیدواریم که دعای خیر شما عزیزان در فردای قیامت شامل حال همه ما گردد.

لازم به ذکر است، احسان الله کرمی جانباز 70 % جنگ تحمیلی هستند که در لشکر محمد رسول الله و در عملیات والفجر 4 در غرب کشور مجروح گردید. وی در همان اوایل جنگ و در سنین نوجوانی و در حالیکه دانش آموز دبیرستان شهید عالم بخش بود، داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل شتافت. کرمی در حال حاضر کارمند نمونه دارایی کرج و صاحب 2 فرزند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار