اولین جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش وپرورش استان البرز در سال 97 برگزار شد

کرج (پانا) - رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری اولین جلسه ستاد امتحانات این اداره کل در سال 1397 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه ستاد امتحانات اداره کل آموزش وپرورش استان البرز در سال 97 برگزار شد

اصغر افشار رئیس اداره سنجش استان اظهار کرد: اولین جلسه ستاد امتحانات استان در سال 1397 با حضور کلیه اعضاء در راستای تمهید مقدمات برگزاری امتحانات خردادماه کلیه مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، متوسطه اول و دوم) و تنظیم دستورالعمل های مرتبط صبح امروز در محل اتاق شورای اداره کل برگزار گردید .

وی افزود: ارائه گزارش عملکرد از برگزاری امتحانات سال تحصیلی گذشته و اقدامات انجام شده در راستای طراحی سوالات و تنظیم دستورالعمل های برگزاری امتحانات مقاطع تحصیلی یکی از برنامه های مهم این جلسه بود.

افشار در ادامه نکاتی پیرامون اهمیت و جایگاه ستاد امتحانات در سطح استان و مناطق و نقش آن در رهبری، هدایت و انسجام بخشیدن به فعالیت های سنجش، در خصوص شرایط خاص امتحانات خرداد سال 1397 از جمله تقارن آن با ماه مبارک رمضان، آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، کاهش آمار داوطلبان امتحانات نهایی بدلیل استقرار پایه دوازدهم و اجرای طرح تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی مطالبی بیان کرد .

در ادامه این نشست اعضاء با بیان نقطه نظرات خود، پیشنهاداتی برای کیفیت بخشی، دانش افزایی مدیران و دبیران در حوزه سنجش و کاهش استرس امتحانی ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار