تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ طلای ایران شش تایی شد

تهران (پانا)- چهارمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 امروز (پنجشنبه – 23 فروردین‌ماه) به پایان رسید و در پایان 2 مدال طلا توسط هوگوپوشان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به عدد 8 برسد.

کد مطلب: ۸۱۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ طلای ایران شش تایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه - 20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و فردا (جمعه - 24 فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.

امروز (پنجشنبه - 23 فروردین‌ماه) و در روز چهارم با حضور 173 هوگوپوش، پیکارهای 59- و 63- کیلوگرم دختران و 68- و 73- کیلوگرم پسران انجام شد که مهسا کیا دلیری (59- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (63- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی (68- کیلوگرم) و علی اشکوریان (73- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند.

در پایان مبارزات این روز، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان موفق شدند توانمندی خود را به منصه ظهور بگذارند و مدال طلایی جهان کسب کنند اما مهسا کیادلیری و یلدا ولی‌نژاد در نهایت شایستگی نتیجه را در یک قدمی سکو به حریفانشان واگذار کردند و از کسب مدال بازماندند.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا (حسین لطفی، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری و حامد اصغری) و 2 برنز (مبینا کلی‌وند و عرفان مرادی) شدند.

فردا و در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، 116 تکواندوکار در اوزان 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78- و 78+ کیلوگرم پسران به میدان می‌روند؛ آناهیتا توکلی (68- کیلوگرم)، کیمیا همتی (68+ کیلوگرم)، محمدعلی خسروی (78- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (78+ کیلوگرم) آخرین نمایندگان کشورمان بر شیاپ‌چانگ جهانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار