گلایه شدید هیأت دولت از رفتار نمایندگان با سیف در جلسه علنی دیروز + سند

تهران (پانا) - گزارش برخورد دیروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس کل بانک مرکزی در جلسه هیات دولت مورد بحث قرار گرفت و با انتقاد شدید مواجه شد.

کد مطلب: ۸۱۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
گلایه شدید هیأت دولت از رفتار نمایندگان با سیف در جلسه علنی دیروز + سند

علی اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان که پس از جلسه دیروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، برگه یادداشتی دست‌نوشت همراهش داشت که احتمالا به طور ناخواسته رو به دوربین‌ عکاسان قرار گرفت و در آن گزارش برخورد دیروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی نوشته شده است.

در قسمت بالای این دست نوشته آمده است:

«موضوع برخورد نامناسب نمایندگان مجلس با آقای سیف، رئیس بانک مرکزی در صحن مجلس در روز گذشته مورد بحث قرار گرفت و اعضای دولت به شدت از این موضوع گله داشتند و در خصوص کاهش اقتدار دولت نگران بودند.»

به گزارش پانا، روز گذشته جلسه مجلس در خصوص موضوع ارز به صورت علنی برگزار شد و در زمان صحبت سیف، شماری از نمایندگان به جایگاه سخنران هجوم بردند و با شعار «استعفا استعفا» در سخنان سیف وقفه ایجاد کردند. برای لحظاتی اوضاع آنقدر ملتهب شد که علی لاریجانی نمایندگان را تهدید کرد که اگر جایگاه را هرچه سریعتر ترک نکنند جلسه را غیرعلنی خواهد کرد.

گزارش جنجال روز گذشته مجلس را اینجا بخوانید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار