حضور شمخانی در ساختمان دولت

تهران (پانا) - نماینده و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت حضور داشت.

کد مطلب: ۸۱۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور شمخانی در ساختمان دولت

جلسه هیأت وزیران امروز (چهارشنبه) در حالی برگزار شد که علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده مقام معظم رهبری در جلسه حضور یافت.

هر چند که حضور شمخانی از نگاه خبرنگاران می‌توانست به سفر غیرمنتظره الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه به تهران و دیدار محرمانه با شمخانی مرتبط باشد اما یک مقام آگاه در دولت به پانا گفت که شمخانی برای موضوع دیگری در دولت حضور داشته است.

در روزهای اخیر روابط آمریکا و روسیه بر سر سوریه با تنش‌هایی مواجه شده که استفاده از بمب شیمیایی در منطقه دومای سوریه زمینه‌ساز آن بوده است.

از سوی دیگر پس از حمله هوایی اسرائیل به پایگاه هوایی «تی 4» در حمص سوریه و شهادت 7 مستشار ایرانی تنش میان تهران و تلاویو بیش از پیش شده و در حالی ایران اعلام کرده است که این اقدام اسرائیل بی‌پاسخ نمی ماند، روزنامه اسرائیلی هارتص در گزارشی خبر از قرار گرفتن ارتش این کشور در وضعیت هشدار از بیم حمله ایران داد.

گذشته از این مسائل، در سیاست داخلی نیز حرف و حدیث‌های اخیر درباره فیلترینگ تلگرام مطرح است. این همه موضوعاتی است که نیازمند مذاکرات عمیق‌تر بین دولت و شورای امنیت ملی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار