لزوم افزایش عملکرد فرهنگی دستگاه‌ها برای مقابله با معضلات اجتماعی

 ساوجبلاغ (پانا) -  فرماندار شهرستان ساوجبلاغ روز سه شنبه در کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: افزایش آسیب های اجتماعی و بروز آسیب های نوپدید در جامعه  نشان دهنده  نوعی کم کاری و خلا در دستگاه های فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۱۲۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم افزایش عملکرد فرهنگی دستگاه‌ها برای مقابله با معضلات اجتماعی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در ساوجبلاغ، پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ روز سه شنبه در کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: افزایش آسیب های اجتماعی و بروز آسیب های نوپدید در جامعه نشان دهنده نوعی کم کاری و خلا در دستگاه های فرهنگی است.
وی ادامه داد: راهکارهای موثر بر کنترل آسیب های اجتماعی و اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه، باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به صورت دقیق اجرایی شود.
فرماندار ساوجبلاغ از کاهش 37 درصدی آمار طلاق در شهرستان خبر داد و گفت: عملیاتی کردن قانون برای تسهیل ازدواج جوانان وظیفه ما است و دستگاهها متناسب با وظایف و اهداف خودبا ارائه بر نامه خود برنامه خود را اعلام تا بر اساس آن در شورای برنامه ریزی تخصیص اعتبار و سپس عملیاتی شود.
وی افزود: درحال حاضر با تدبیر دولت تدبیر وامید برای جوانان جویای کار تسهیلات اشتغال بدون محدودیت امکان پذیر شده و جوانان می توانند از آن به بهترین روش استفاده وبهره برداری نمایند.
فرماندار ساوجبلاغ خواستار برنامه ریزی دستگاهها برای ایجاد شور ونشاط در جامعه شد وگفت:باید از طریق راهکارهای مختلف این شور ونشاط را دربین اقشار جامعه ایجاد کرد.
وی افزود: اگر ما فضایی برای تخلیه روانی وهیجانات جامعه ایجاد کنیم شاهد مسائلی نخواهیم بود که نظام و مملکت را زیر سئوال ببرد.
پالیزگیر با اشاره به فرارسیدن روز جوان خواستار برنامه ریزی برنامه های شاد ومتنوع در چارچوب ضوابط اسلامی ودینی برای طیف مختلف جامعه شد .
فرماندار ساوجبلاغ در پایان از صرف حضور برخی از دستگاهها در جلسات گلایه کرد وگفت: انتظار دارم تا نماینده ادارات بدون مطالعه و برنامه و پیشنهاد در اینگونه جلسات کاربردی حضور پیدا نکنند و با پیگیری و تلاش مضاعف سعی کنند با اطلاعات و آمار و در کنار آن با ارائه پیشنهادهای مختلف براساس نیازهای موجود در جلسه حاضر شده و ایده و برنامه بدهند.
وی افزود: درجلسات بعدی سعی می کنیم بصورت جدی مصوبات پیگیری شده و ارزیابی عملکرد در اجرای مصوبات اعلام گردد و عملکرد هریک از دستگاهها در پایان سال معیار ارزیابی آن دستگاه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار