پیام محمدعلی نجفی به کارکنان شهرداری تهران

تهران (پانا) -محمد علی نجفی برای کارکنان شهرداری تهران پیام داد و از همراهی خالصانه اعضای شورای شهر تشکر کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام محمدعلی نجفی به کارکنان شهرداری تهران

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران و برادران عزیز همکار در شهرداری تهران
سلام علیکم

اینک که دست تقدیر و وقایع خارج از اراده اینجانب، توفیق استمرار همراهی و همکاری با مجموعه خدوم شهرداری را برایم ناممکن کرده است، لازم می‌دانم از حُسن ظن شما خواهران و برادران گرامی و تلاش‌های ارزشمند یکایک شما در 7 ماه گذشته سپاسگزاری نموده و مراتب تقدیر و تشکرخویش را از حمایت‌ها و مساعی‌تان برای سامان‌بخشی به وضعیت شهرداری، تحول در نظام مدیریتی، بسترسازی زمینه‌های مبارزه با فساد، حرکت به سمت استقرار سازمانی شفاف، توجه بیش از پیش به روح شهر و نشاط شهروندان و خلق طرحی نو برای اداره مطلوبتر شهر اعلام دارم.
در این مقال شایسته می‌دانم مراتب امتنان و سپاس خویش را از همراهی خالصانه اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در طول این مدت بیان و توفیق هرچه بیشتر ایشان را آرزو نمایم.
علی‌رغم دشواری‌ها و مهجوری‌ها، اینجانب بر عهد و عزم خویش برای خدمت به تهران بزرگ و شهروندان بزرگوارش استوارم و در حد امکان و توان، اندوخته تجربه خود را به سرپرست محترم شهرداری و شهردار آتی منتقل خواهم نمود.
امید راسخ دارم با درایت، اتحاد و هوشیاری شورای اسلامی شهر و سرپرست محترم شهرداری، تدبیر و پاکدستی مدیران و تلاش و اراده پولادین تک تک کارکنان شریف شهرداری، کهن پایتخت ایران عزیزمان، تهران بزرگ، روزهای پرامیدی را پیش روی خواهد داشت.

یا رب این نوگل خندان که سپردی بمنش/می‌سپارم به تو از چشم حسود چمنش

محمدعلی نجفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار