سرپرست شهرداری تهران: برنامه‌های ما در شهرداری همان برنامه‌های نجفی است

تهران (پانا) - سرپرست شهرداری تهران گفت برنامه‌ریزی ما در شهرداری همان برنامه‌های آقای نجفی یعنی شفافیت و انضباط مالی، تمرکز بر قانون و مبارزه با فساد و اطلاع رسانی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۱۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست شهرداری تهران: برنامه‌های ما در شهرداری همان برنامه‌های نجفی است

سمیع الله حسینی مکارم در اولین صحبت‌های خود در صحن شورای شهر پس از انتخاب به‌ عنوان سرپرست شهرداری تهران گفت: امیدوار هستم با همدلی و همراهی همه تا تعیین شهردار جدید، برنامه‌های مدنظر شورا را پیش ببریم.

سرپرست شهرداری تهران تصریح کرد: از معاونان و مدیران شهرداری می‌خواهم تا با قدرت به کار خود ادامه دهند و امیدوارم مجموعه فعالیت‌های ما برای شهروندان، شهری با نشاط و توام با شادی را فراهم کند.

حسینی مکارم افزود: از آقای نجفی صمیمانه تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. ایشان از سرمایه‌های ملی ما هستند و اگر اغراق در کلام نباشد جزو مدیران منحصر به فرد در کشور بوده‌اند. فردی پاکدست، با قدرت برنامه‌ریزی و برنامه نویسی بالا و با نگاهی راهبردی که حتما در ادامه از تجارب ارزنده ایشان استفاده می‌کنیم.

سرپرست شهرداری تهران گفت: در تهیه و راهبری برنامه سوم از آقای نجفی مصرانه می‌خواهم ما را راهنمایی و نظارت کنند تا برنامه خوبی که مد نظر شوراست تدوین شود. قطعا ریل گذاری مدیریت جدید شهری که مهم‌ترین آن، انضباط مالی و شفافیت است، ادامه پیدا می‌کند و همان‌طور که زمینه‌های این امور فراهم شده و شهرداری در حال حرکت و جهش است، ان شاءالله بتوانیم برنامه‌های مدنظر را دنبال کنیم. امیدوار هستم بتوانیم خدمت صادقانه‌ای به شهروندان ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار