حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران شد+سوابق

تهران (پانا) - سمیع‌الله حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران ، به عنوان سرپرست شهرداری تهران معرفی شد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران شد+سوابق

اعضای شورای شهر تهران پس از قبول استعفای محمدعلی نجفی، پیشنهادهای خود را برای سرپرستی شهرداری تهران تا انتخاب شهردار بعدی ارائه کردند که در این میان ۱۴ نفر حسینی مکارم را پیشنهاد کرد و یک نفر نیز پیشنهاد سرپرست شدن محمد حقانی را داد.

سمیع الله حسینی مکارم از چهره های اصلاح طلب در سوابق کاری خود، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران، معاون اداری و مالی آموزش و پرورش تهران و مدیر کل مدارس شبه قاره هندو مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را دارد. وی در طول دولتهای نهم و دهم از آموزش‌ و پرورش جدا و به سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران، پست بانک رفته و از آغاز دولت روحانی تاکنون به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری(معاون معاونان رئیس جمهور آقایان نجفی، سلطانی فر و هم اکنون خانم احمدی فر) اشتغال دارد. حسینی مکارم دانش آموخته اقتصاد است و از معلمی ،مدیریت مدرسه،رئیس اداره منطقه،معاون مدیرکل،مدیرکل و… را در تجربه و کارنامه خود دارد.

حسینی مکارم، دارای سابقه تحصیل در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی است.

او پیش از این معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بود و معاونت سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و مدیر کلی بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

حسینی مکارم در دوره مدیریت محمدعلی نجفی در شهرداری تهران، معاون مالی و اقتصاد شهری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار