رسولی: دادستان کل کشور از مردم عذرخواهی کند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه دادستان کل کشور باید از مردم عذرخواهی کند، گفت اظهارات  دادستان با اصول 101 و 102 و 103 قانون که مربوط به شرح وظایف قانون و اختیارات شورا مغایر است.

کد مطلب: ۸۱۲۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رسولی: دادستان کل کشور  از مردم عذرخواهی کند

حسن رسولی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات دادستان کل کشور درباره استعفای شهردار تهران گفت: امیدوارم یا این سخنان که از زبان ایشان گفته نشده باشد یا تجدید نظر کنند. اعضای شورا با رأی میلیونی آن قدر دانش و توانایی دارند که نیازمند دخالت دیگران نباشند.

وی با اشاره به تذکر محمدجواد حق شناس یکی از اعضای شورای شهر نسبت به اظهارات دادستان نیز گفت: در این زمینه یک موضوع جایگاه و شأن شورا است که تذکر آقای حق شناس به هیأت رئیسه شورا در زمینه اظهارات دادستان وارد بود. از طرفی هم جایگاه شهردار و اداره شهر مطرح است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: دادستان باید از مردم عذر خواهی کند. ما مسئولیم و اختیار و عقل داریم و نباید با توجه به فرمایش دیگران تصمیم گیری کنیم.

رسولی با اشاره به مهلت شورا برای تعیین شهردار تهران گفت:از لحظه ای که استعفای آقای نجفی خوانده شد سازمان شهرداری بلاتکلیف است و بایستی هر چه سریعتر سرپرست موقت بگذاریم. برای تعیین شهردار تهران 3 ماه وقت داریم ضمن اینکه با کمبود نیروی مجرب نیز روبرو نیستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار