نخستین نشست شورای اداری مسجدسلیمان در سال جدید برگزار شد

مسجدسلیمان (پانا)-نخستین نشست شورای اداری  شهرستان مسجدسلیمان در سال ۹۷ با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، علیرضا گوروئی فرماندار و اعضای  شورای اداری در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نشست  شورای اداری مسجدسلیمان در سال جدید برگزار شد

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و رییس شورای اداری شهرستان نیز در سخنانی اظهار کرد: سال ۹۶ سال خوبی برای مسجدسلیمان بود و علیرغم مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان بود پروژه پتروشیمی با پیشرفت بسیار قابل قبولی دارد حرکت می کند و انشالله تا پایان امسال فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید. وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت :تنها در سایه همدلی به وجود آمده در شهرستان به همراه یک کار تیمی خوب توسط امام جمعه محترم، نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم دستگاههای اجرایی شهرستان این مهم میسر خواهد گردید.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه این نشست ضمن تبریک سال نو با اشاره به نام گذاری سال جدید گفت: شعار امسال مقام معظم رهبری یک شعار استراتژیک اقتصادی و چند بعدی ست و تعیین افق روشنی برای آینده می باشد. به همین دلیل رهبر معظم انقلاب مسئله اصلیِ امسال را نیز همچون سال های قبل، مسئله اقتصاد و معیشت مردم خواندند و با تأکید بر «تولید ملی» به‌عنوان محور اساسی در حل مشکلات اقتصادی، فرمودند: اگر تولید ملی با همت و پیگیری همگانی شتاب بگیرد، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم و مسائل اشتغال و سرمایه‌گذاری حل خواهد شد و آسیب‌های اجتماعی کاهش زیادی خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار