دادستانی استان البرز در برخورد با متخلفین بهداشتی اغماض نمی کند

کرج (پانا) - مدیرکل دامپزشکی استان  به اتفاق هیات همراه با دادستان کرج دیدار و گفتگو نمود.

کد مطلب: ۸۱۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دادستانی استان البرز در برخورد با متخلفین بهداشتی اغماض نمی کند

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، مدیرکل دامپزشکی استان به اتفاق هیات همراه با دادستان کرج دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار ابتدا شریفی ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال جدید به تشریح خلاصه ای از عملکرد دامپزشکی استان در سال 96 پرداخته و در خصوص اقدامات بخش نظارت بر بهداشت عمومی در ایام نوروز نیز افزود: با تجهیز اکیپهای بازرسی و کشیک های نوروزی در این ایام نظارت بر مراکز تولید و عرضه استان البرز بیش از پیش تشدید شده و با متخلفین بهداشتی که اقدام به عرضه فرآورده های خوراکی مصرفی فاسد و غیربهداشتی در ایام مسافرتهای نوروزی می نمودند برخوردهای قضایی خوبی با همکاری دادستانی صورت گرفت.

دادستان کرج نیز در این دیدار با تبریک سال جدید و آرزوی سال پر برکت گفت: یکی از مهمترین وظایف دولت حفظ سلامت مردم است که در این مسئله نقش دامپزشکی بسیار با اهمیت بوده و کنترل و نظارت بر سلامت فرآورده های غذایی از مبدا تا سفره مردم نیازمند توجه و دقت ویژه ای می باشد.

وی در ادامه با اشاره به شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان در سال گذشته نیز افزود: خوشبختانه با دقت و هوشیاری دامپزشکی استان و تلاشهای بی وقفه پرسنل دامپزشکی این بحران کنترل شده و امیدوارم در سال جدید این بیماری وجود نداشته باشد و ریشه کن شود.

دادستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود مسئله نظارت بر رستورانهای جاده چالوس را عنوان کرده که به عنوان مسیر مسافر پذیر و پر تردد نیازمند توجه ویژه ارگانهای ذیربط در امر نظارت های بهداشتی و کنترل سلامت گوشت پاک و حلال و فرآورده های غذایی سالم می باشد.

شاکرمی همچنین بر لزوم همکاری دستگاههای مربوطه در امر کنترل بهداشت و حفظ سلامت مواد غذایی مصرفی مردم تاکید و گفت: دادستانی استان نیز در برخورد با متخلفین بهداشتی اغماض ننموده و از دامپزشکی همچون گذشته حمایت و پشتیبانی خواهد نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار