در دیدار اسقف اعظم کلیسای کلدانی-آشوری و کاتولیک با استاندار خوزستان

استاندار خوزستان: هدف خداوند از به وجود آوردن امت های مختلف سبقت گرفتن افراد در کار خیر و امور معنوی است

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: با بیان اینکه اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری استان برای ادیان و ملت های مختلف جاذبه های خاص خود را دارد، گفت: چند سال گذشته حدود400 شهروند کره ای از دانیال نبی بازدید و مراسم خاصی را در آنجا برگزار کردند.

کد مطلب: ۸۱۱۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: هدف خداوند از به وجود آوردن امت های مختلف سبقت گرفتن افراد در کار خیر و امور معنوی  است

غلام رضا شریعتی ظهر امروز یک شنبه در دیدار با اسقف اعظم کلیسای کلدانی-آشوری و کاتولیک که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با اشاره به مشکل روشنایی و آب آرمستان مسیحیان اظهار کرد: مشکل آب آرامستان از طریق آب و فاضلاب اهواز حل و مشکل روشنایی با پیگیری های که صورت گرفت در حال انجام شدن است.

وی با اشاره به درخواست بازگرداندن نامگذاری خیابان 21 کیانپارس به نام شهید مسیحی " یرمی یعقوب" بیان کرد: این درخواست در کمیته نام گذاری معابر و اماکن شهرداری تصویب و ظرف روزهای آینده تابلوی آن نصب می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری استان برای ادیان و ملت های مختلف جاذبه های خاص خود را دارد، گفت: چند سال گذشته حدود400 شهروند کره ای از دانیال نبی بازدید و مراسم خاصی را در آنجا برگزار کردند.

شریعتی با تاکید بر گرامی داشتن ادیان و مذاهب مختلف عنوان کرد: خداوند تبارک و تعالی خطاب به رسول اکرم(ص) از ایشان خواست بین مسیحی ها و یهودیان با دین خودشان قضاوت کند.وی افزود: هدف خداوند از به وجود آوردن امت های مختلف سبقت گرفتن افراد در کار خیر و امور معنوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار