استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ضرورت تسریع در راه‌اندازی مرکز نگه‌داری و درمان بانوان معتاد شهر تبریز

تبریز (پانا)- استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر تسریع در راه‌اندازی مرکز نگه‌داری و درمان بانوان معتاد در شهر تبریز تأکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان، جزو وظایف حاکمیت است و دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۱۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ضرورت تسریع در راه‌اندازی مرکز نگه‌داری و درمان بانوان معتاد شهر تبریز

مجید خدابخش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه پیشگیری، مقابله، درمان و فرهنگ‌سازی، راه‌های مبارزه با مواد مخدر هستند، اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌ها و توان ادارات دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد برای مقابله با این آسیب اجتماعی مهم استفاده کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان در مبارزه بی‌امان با تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر، گفت: در سایه این تلاش‌ها، آذربایجان شرقی جزو استان‌های سفید در بحث اعتیاد است و این جدیت و احساس مسئولیت همچنان باید حفظ و تقویت شود.

خدابخش با اشاره به اینکه اعتیاد جزو 5 آسیب اجتماعی اولویت‌دار از سوی رهبر انقلاب معرفی شده است، گفت: برای تامین منافع ملی و جلوگیری از آسیب‌های خانمان‌برانداز اعتیاد باید از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر تسریع در راه‌اندازی مرکز نگه‌داری و درمان بانوان معتاد در شهر تبریز تأکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان، جزو وظایف حاکمیت است و دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی در پاک‌سازی فضای شهری از معتادان متجاهر در کشور پیشقدم بوده و موفقیت‌های خوبی را کسب کرده، افزود: مرکز ماده 16 در برخی از استان‌ها با ردیف بودجه مشخص فعالیت می‌کند، ولی در آذربایجان شرقی این مرکز را بدون ردیف بودجه و با همکاری بین بخشی همه نهاد‌ها تاسیس و مدیریت می‌کنیم.

خدابخش اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که تنها پول حل کننده مشکلات نیست بلکه یک اراده و اقدام جهادی و همکاری بین‌بخشی لازم است.

وی با یادآوری پیش‌بینی افزایش کِشت و تولید مواد مخدر در کشورهای همسایه، خاطر نشان کرد: تمام کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های سال 97 خود را ارائه دهند و جدی‌تر از گذشته به مبارزه و مقابله با این آسیب خانمان سوز اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار