دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در حاشیه بازدید از دبیرخانه استانی ششمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم اعلام کرد:

راهیابی ۸ هزار اثر دانش آموزان خوزستانی به مرحله کشوری ششمین جشنواره نوجوان سالم

اهواز (پانا) - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از راهیابی ۸ هزار اثر دانش آموزان خوزستان به مرحله کشوری ششمین جشنواره نوجوان سالم خبر داد‌.

کد مطلب: ۸۱۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی ۸ هزار اثر دانش آموزان خوزستانی به مرحله کشوری ششمین جشنواره نوجوان سالم

حسین لامی زاده دیروز در حاشیه بازدید از دبیرخانه استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار اثر از دانش آموزان سراسر استان به این دبیرخانه رسیده است، گفت: پس از پایان فرایند داوری این آثار تعداد ۸ هزار اثر دانش آموزی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

وی در ادامه با اشاره به رشد ۶۰ درصدی تعداد آثار دانش آموزی رسیده به دبیرخانه این جشنواره نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: استقبال دانش آموزان، اولیا و معلمان از این جشنواره به طرز چشمگیری رشد داشته است به گونه ای که از ۱۰ هزار اثر در سال تحصیلی گذشته به ۲۵ هزار اثر در سال تحصیلی جاری ارتقا پیدا کرده است.

لامی زاده در ادامه گفت: کارگاه های تخصصی گسترده ای برای فرهنگیان خوزستانی در راستای کمک به روند کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان برگزار شده است که با استقبال خوب فرهنگیان روبرو شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در عین حال با اظهار اینکه استان خوزستان جز ۳ استان کشور در اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان اسا، تصریح کرد: طراحی و تدوین نقشه خطرپذیری مناطق خوزستان برای اولین بار در کشور کاری بزرگ و شایسته تقدیر بود که کمک شایانی به اجرای سایر طرح های آموزش و پرورش از جمله طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان و طرح همکاری خانه و مدرسه داشته است‌.

لامی زاده در پایان یادآور شدشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تمام توان به آموزش و پروش در انجام رسالت خویش در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار