توصیه‌های هلال احمر در پی احتمال سیلاب و وقوع توفان در کشور

تهران (پانا) - معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیلاب و وقوع توفان در برخی از مناطق کشور توصیه‌هایی را ارائه داد.

کد مطلب: ۸۱۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌های هلال احمر در پی احتمال سیلاب و وقوع توفان در کشور

به گزارش روابط عمومی هلال احمر ،شاهین فتحی در مورد هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال سیلاب و همچنین توفانی شدن هوا در برخی از استان‌ها اظهار کرد: با توجه به اخطاریه‌ای که از طرف سازمان هواشناسی اعلام شده است پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش هستند و در مناطقی که اخطار داده شده پایگاه‌های جمعیت هلال احمر با افزایش نیروهای علمیاتی آمادگی لازم را دارند که در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین گفت: از هموطنانی که در استان‌هایی که سازمان هواشناسی در مورد آنها هشدار داده است، تقاضا می کنیم که از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و محل عبور آب‌های تند خودداری کنند و از معابری که سیلاب‌ گیر هستند و مشکلاتی را برای تردد ایجاد می‌کنند، عبور نکنند.

وی افزود: هموطنان از بیتوته کردن نزدیک رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌ها خودداری کنند.

فتحی در مورد توفان احتمالی تهران نیز توصیه‌هایی کرد و گفت:‌در این وضع مردم باید از تردد غیر ضروری و نزدیک شدن به درختان و مکان‌هایی که احتمال ریزش دارند خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار