تهیه کننده برنامه «گراما فیلم»: مخاطبان شبکه آی فیلم اهل خاطره بازی با آثار ماندگارند

تهران (پانا) - تهیه کننده برنامه «گرامافیلم» که پخش آن پس از ایام نوروز از شبکه آی فیلم شروع می شود، اظهار کرد: این مستند به موسیقی فیلم ها و سریال های خاطره انگیزی می پردازد که همیشه برای مردم خاطره انگیز و جذاب بوده است.

کد مطلب: ۸۱۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده برنامه «گراما فیلم»: مخاطبان شبکه آی فیلم اهل خاطره بازی با آثار ماندگارند

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، ناهید دل آگاه، تهیه کننده مجموعه «گراما فیلم» یادآورشد: موسیقی فیلم و سریال‌های قدیمی برای مردم نوستالژیک هستند و موسیقی نقطه ای است که روی احساسات مردم دست می‌گذارد.بیشتر مخاطبان شبکه آی فیلم اهل خاطره بازی با آثار ماندگارهستند. به همین سبب، ایده برنامه از گفت وگو و ترکیب سه ضلع اصلی یک موسیقی تیتراژ، یعنی(آهنگساز،شاعر و خواننده) شکل گرفت.
وی افزود: در ادامه به این نتیجه رسیدیم که اگر در این برنامه مستند خود خالق آثار یعنی کارگردان یا تهیه کننده هم حضور داشته باشند به غنای برنامه افزوده می شود.
دل آگاه درباره روند تولید برنامه و دشواری های آن تصریح کرد: انرژی و وقتی که هماهنگی کارهای اینچنینی از تهیه کننده وکارگردان می‌گیرد مثال زدنی است. چرا که هماهنگی با هنرمندان بخصوص موزیسین ها کار سختی است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خیلی ازعزیزان موزیسین، یا مشغول اجرای کنسرت های دور ایران هستند و یا درگیر مشغولیت های خاص خودشان اند، کارهماهنگی بسیار سخت و دشواراست و ما تمام تلاشمان را انجام دادیم که این برنامه ریزی ها به نحو مطلوبی صورت گیرد تا خروجی خوبی برای مخاطبان شبکه آی فیلم به دنبال داشته باشد.
تهیه کننده برنامه گرامافیلم با تاکید براین نکته که مطمئنم این برنامه با اقبال عمومی مواجه خواهد شد به تعدادی از میهمانان این مستند اشاره کرد که می توان از بین آنها به علیرضا قربانی، فردین خلعتبری، مسعود آب پرور، حمید نعمت الله، سعید آتانی، گروه دنگ شو، آرمان موسی پور، محمدعلی بهمنی، علیرضا بدیع، سعیدسلطانی، مهران زاهدی، بهرام دهقانیار، سعید انصاری، ایرج نوذری، اسماعیل عفیفه، مهرداد هویدا، مسعود خادم، جواد افشار، مسعود کلانتری، قاسم افشار، محمد مهدی گورنکی، اکبر منصور فلاح و.... اشاره کرد.
«گرامافیلم» که پیش تر قرار بود، در روزهای آغازین سال 97، هر شب نوروز از آی فیلم پخش شود، در آینده نزدیک به صورت هفتگی روی آنتن آی فیلم می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار