شهردار قدس :

یکی از مهمترین زمینه های حمایت از خرید کالای ایرانی،فرهنگ سازی و آموزش است

شهر قدس (پانا) _ شهر دار قدس بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی در جهت رشد، شکوفایی و پیشرفت اقتصادی کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین زمینه های حمایت از خرید کالای ایرانی،فرهنگ سازی و آموزش است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، مسعود مختاری ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به هموطنان بویژه شهروندان شهر قدسی گفت:حمایت از کالای ایرانی شعاری بود که رهبر معظم انقلاب برای سال ۱۳۹۷ برگزیدند؛ شعاری که نشانگر نگاه راهبردی ایشان به مقوله اقتصاد در جهت پیشرفت است.
وی در ادامه افزد: با پیگیری این راهبرد و خرید کالای ایرانی مسیر رونق تولید و کسب و کار میسر شده و از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد برای ارتقای اقتصاد ملی و رسیدن به پیشرفت همه جانبه ، می بایست استفاده از کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دهیم و از این رو با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی چرخه اقتصاد کشور بر مدار پیشرفت قرار می گیرد.
شهر دار قدس اظهار کرد: یکی از مهمترین زمینه های حمایت از خرید کالای ایرانی، فرهنگ سازی و آموزش است و در کنار این ها توجه به خودباوری امری بایسته است.
وی بیان کرد:جامعه ایرانی ثابت کرده که در هر جایی که به خودباوری رسیده بزرگترین موانع را به کناری نهاده و گام های بلندی را در جهت پیشرفت کشور برداشته است. پس خرید کالای ایرانی می تواند به مثابه پادزهری در برابر آسیب ها و آفت های مختلف باشد.
مختاری اظهارداشت: مزیت دیگر حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی رونق چرخه های اقتصادی و صنعت کشور است. با خرید هر کالای ایرانی جلوی بیکاری و بسته شدن کارخانه ها گرفته می شود. به عبارتی دیگر هر ایرانی با خرید کالای خارجی، نیروی کار خود را بیکار کرده و رشد تولید داخلی را متوقف می شود.
شهر دار قدس افزود: وحدت رویه مردم و مسئولان و در کنار هم قرار گرفتن آنها در حمایت و استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی و تلاشی مجدانه و مجاهدانه در این راه نه تنها پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور را بدنبال دارد بلکه زمینه لازم برای کاهش بیکاری جوانان ،افزایش ثروت ملی،کاهش تورم،ایجاد کار و اشتغال ،استقلال سیاسی و اقتصادی کشور و ...فراهم خواهد کرد.
/ خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار