کالای ایرانی الویت اول

اولویت نخست دولت حمایت از کالای ایرانی است

زاهدان (پانا)- حمایت از تولیدکنندگان داخلی در حقیقت فاصله گرفتن از وابستگی، کمک به ایجاد اشتغال و مقابله با معضل بیکاری است.

کد مطلب: ۸۱۰۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت نخست دولت حمایت از کالای ایرانی است

به گزارش ایرنا فرماندار خاش از سیستان و بلوچستان گفت: اولویت نخست دولت در سال 97 براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب؛ حمایت از کالای ایرانی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و توسعه شاخص های خدمات رسانی است.

محمداکبر چاکرزهی اظهار داشت: شعارها و نام گذاری های هر سال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح می شود؛ نیازهای جامعه را به ملت و دولت یادآوری می کنند.

وی بیان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی در حقیقت فاصله گرفتن از وابستگی، کمک به ایجاد اشتغال و مقابله با معضل بیکاری است.

وی تصریح کرد: کارخانه سیمان خاش نماد و شاخص مهم تولیدات داخلی در این شهرستان است که محصولات آن با کیفیت بالایی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

فرماندار خاش گفت: دولت با حمایت از سرمایه‌ گذاری ها، استفاده از تولیدات داخلی و رونق دادن فعالیت های اقتصادی، تجاری و اشتغالزایی در مناطق مختلف به تحقق شعار سال کمک می کند.

چاکرزهی اظهار داشت: روستاییان و عشایر به عنوان قشری توانمند و نقش آفرین همواره به تامین نیازهای جامعه کمک کرده اند لذا دولت به این قشر که نیازمند توجه هستند نگاهی ویژه دارد.

وی ادامه داد: با ایجاد بازارچه های عرضه محصولات کشاورزی، صنایع دستی و فروش گیاهان دارویی می توان برای روستاییان و عشایر درآمد زایی کرد.

وی افزود: اجرای پروژه های بزرگ نظیر راه آهن، گازرسانی، پتروشیمی و غیره که از سوی دولت با بهره گیری از نیروهای بومی در سیستان و بلوچستان در حال اجراست نمونه ای از حمایت دولت از تولیدات داخلی است.

خبرنگار دانش آموز/مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار