مسئولان فرهنگی استان بر طرح های نوروزی نظارت داشته باشند

بوشهر ( پانا) - حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر درقسمتی از خطبه های نمازجمعه این هفته (10 فروردین ماه)شهر بوشهرگفت : ما هر ساله شاهد ورود مسافران عزیز نوروزی در استان هستیم که الحمدلله استان بوشهر از دیرباز یکی از مکان های مهم حضور مهمانان نوروزی بوده است.

کد مطلب: ۸۰۹۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان فرهنگی استان بر طرح های نوروزی نظارت داشته باشند

حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان داشت : توقع این است که مسئولان فرهنگی و کسانی که مستقیماً مسئولیت دارند در عرصه ی فرهنگی با طرح، با برنامه ، با نظارت، با هدایت مسائل فرهنگی را نظارت کنند و نگذارند مشکل فرهنگی ایجاد شود.

آیت الله صفایی بوشهری افزود : برخی مواقع گزارشاتی وجود دارد که نگران کننده است و از آن طرف مسئولان پشتیبانی مساعدت و کمک در عرصه ی رفاه مسافران نوروزی نیز عنایت کنند و این طور نباشد که کمبودی این عزیزان احساس کنند، آب نباشد و مشکلات این چنینی.

صفایی بوشهری گفت : خوب من ملاحظه می کردم، بعضاً مراجعه می کنند و گلایه داشتند از برخی از امور.

ضمن تقدیر و تشکر از این همه زحمت این عزیزان که واقعاً شبانه روزی تلاش کردند ان شاءالله این نکات را هم مراعات کنند که ما شاهد مشکلات فرهنگی نباشیم، شاهد مشکلات مسائل پشتیبانی نباشیم که این چند روزه باعث این باشد که یک محیطی الهی در استان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار