صعود سه ایرانی به جدول 64 نفره جایزه بزرگ سئول

تهران (پانا)- سه نماینده ایران به جدول ۶۴ نفره مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۸۰۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
صعود سه ایرانی به جدول 64  نفره جایزه بزرگ سئول

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول در حال برگزاری است و سه سابریست کشورمان مجتبی عابدینی، محمد رهبری و علی پاکدامن با هدایت پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابر ایران در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.

در دور مقدماتی مجتبی عابدینی با شکست حریفانی از روسیه، آمریکا، هند، هنگ‌کنگ و سنگاپور به مرحله حذفی صعود کرد. در گام بعدی عابدینی با توجه به تمام برد شدن در مسابقات مقدماتی با قرعه استراحت مواجه شد و مستقیم به جدول 64 نفره پایانی صعود کرد.

محمد رهبری دیگر نماینده کشورمان در دور مقدماتی شمشیربازانی از روسیه، فرانسه و هند را مغلوب کرد و به مرحله حذفی راه یافت. رهبری در دور اول مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در گام بعدی مقابل ورزشکار ترکیه 15 بر 9 پیروز شد و به جدول 64 نفره پایانی صعود کرد، اما علی پاکدامن دیگر نماینده ایران با توجه به قرارداشتن در رده 11 رنکینگ جهانی به صورت مستقیم به جدول 64 نفره نهایی رقابت‌ها راه پیدا کرد.

در ادامه مسابقات محمد رهبری به مصاف درشوییز از آمریکا می‌رود. مجتبی عابدینی با یاگودکا از اوکراین رقابت می‌کند و علی پاکدامن برابر لائو ورزشکار هنک کنگی به میدان می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار