توزیع نامحدود اقلام طرح تنظیم بازارنوروزی در آذربایجان غربی تا 15 فروردین ادامه دارد

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی از توزیع نامحدود اقلام طرح تنظیم بازار نوروزی تا 15 فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع نامحدود اقلام طرح تنظیم بازارنوروزی در آذربایجان غربی تا 15 فروردین ادامه دارد

اسمعیل کریم زاده در بازدید از مراکز توزیع و عرضه اقلام ضروری ایام نوروز با اعلام این خبر افزود: جهت اجرای طرح تنظیم بازار ایام نوروز، تا کنون یک هزار و 315 تن پرتقال و 500 تن سیب با نرخ مصوب در 460 مرکز عرضه در استان توزیع شده است.

وی به توزیع مطلوب فرآورده های پروتئینی نیز اشاره و اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تا کنون،300 تن مرغ منجمد،100تن تخم مرغ و50 تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف استان توزیع شده است .

کریم زاده افزود: در راستای اجرای این طرح، تا کنون یک هزار و 800 تن انواع برنج در استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به ذخایر مطمئن و آرامش بازار مصرف این اقلام، هیچگونه نگرانی از بابت تهیه اقلام ضروری ایام نوروز در استان وجود ندارد، تأکید کرد: با توجه به رضایت مصرف کنندگان از کیفیت و اقلام توزیع شده و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، توزیع نامحدود این اقلام تا 15 فروردین سال جاری ادامه دارد و مردم هر گونه گران فروشی یا کم فروشی احتمالی را به شماره 124 گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار