امام جمعه بردخون عنوان کرد:

احداث و تکمیل پروژه های آموزشی و پرورشی در بردخون ضروری است

بردخون ( پانا ) حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در دیدار نوروزی رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی و آماده سازی آن برای تحصیل دانش آموزان از مطالبات ضروری است که باید برای احداث و تکمیل پروژه هابا همه توان تلاش کرد.

کد مطلب: ۸۰۹۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
احداث و تکمیل پروژه های آموزشی و پرورشی در بردخون ضروری است

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی با تأکید بر تلاش و پیگیری مستمر در راستای اعتلای اهداف تعلیم وتربیت، خواستار ارتقاء جایگاه آموزشی و پرورشی منطقه شد و افزود: با همدلی و اتحاد و تعامل با مسئولان شهرستان و استان بدون وقفه برای تحقق برنامه ها تلاش شود و رضایت خداوند و مردم را در نظر بگیرید.

امام جمعه بردخون اضافه کرد: فرهنگیان از افراد پیشگام در عرصه های مختلف و موتور محرکه توسعه هر منطقه هستند و توانایی تأثیرگذاری بر حوادث و رویدادها را دارند که باید رسالت خود را به بهترین صورت عملی سازند و برای پیشرفت شهر و دیارشان فعالانه وارد میدان شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با تقدیر از حمایت ها و همراهی امام جمعه، گفت: امام جمعه به عنوان پدر معنوی منطقه و ستاد نماز جمعه همواره دغدغه مشکلات و مطالبات مردم را دارند که آموزش و پرورش از جایگاه خاصی در این زمینه برخوردار است.

ظهیر محمودی افزود: در سال 97 عملیات اجرایی چند مدرسه و فضای آموزشی و پرورشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام را در برنامه داریم که امیدواریم با همراهی و پشتیبانی مسئولان استان و شهرستان و مشارکت دستگاه های اجرایی و مردم بخش، بتوانیم چشم انداز روشنی از تعلیم و تربیت منطقه ارائه دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار