با دعوت بطحایی؛ ظریف و جهرمی هم به کمپین #بی_زباله پیوستند

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با دعوت وزیر آموزش و پرورش به کمپین «بی زباله» پیوستند.

کد مطلب: ۸۰۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
با دعوت بطحایی؛ ظریف و جهرمی هم به کمپین #بی_زباله پیوستند

یکم فروردین ماه بود که سیدمحمدبطحایی، وزیر آموزش و پرورش بعد از دعوت تنی چند از فعالان محیط زیست، با پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، از پیوستن خود به چالش #بی_زباله خبر داد و در عین حال اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت را به این چالش دعوت کرد.

بعد از این دعوت، ظریف، وزیر امور خارجه با پیامی در صفحه شخصی خود و انتشار آن در اینستاگرام خویش، ضمن تشکر از بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، پیوستن خویش به چالش بی زباله را اعلام کرد.

بعد از پیوستن محمد جواد ظریف به این چالش، آذری جهرمی نیز با انتشار متنی در صفحه شخصی خویش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از پیوستن خود به این چالش خبر داد و 4 تن از چهره های سرشناس کشورمان را به این چالش دعوت کرد.

وزیر جوان ارتباطات، آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تاتر و احمدرضا عابدزاده، دروازه بان افسانه تیم ملی در سالهای نه چندان دور را به این چالش دعوت کرد.

کاوه مدنی، از معاونان سازمان محیط زیست کشورمان و مبتکر چالش #بی_زباله در خصوص اهداف این چالش گفته بود که #بی_زباله به دنبال فراهم کردن یک راهکار ساده است که توجه مردم را به موضوع تولید زباله و مدیریت پسماند جلب کند.

پیش از این نیز تعداد قابل توجهی از فعالان سیاسی، محیط زیست، بازیگران سینما و تئاتر به این چالش پیوسته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار