رسیدگی به امور زلزله زدگان و افتتاح راه آهن، اهداف اصلی سفر روحانی به کرمانشاه

تهران (پانا) - رئیس جمهوری در بدو ورود به کرمانشاه، رسیدگی به امور زلزله زدگان و افتتاح راه آهن این استان را اهداف اصلی سفر خود به کرمانشاه عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به امور زلزله زدگان و افتتاح راه آهن، اهداف اصلی سفر روحانی به کرمانشاه

به گزارش ایسنا، حسن روحانی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع مسئولان و خبرنگاران با اشاره به سفر قبلی خود به این استان، اظهار کرد: خوشحالم که در آخرین سفر استانی سال ۹۶ به استان کرمانشاه آمدم.

وی ادامه داد: در سفر قبلی در آبان ماه به کرمانشاه آمدم که مردم در روزهای اولیه زلزله با رنج و غم فراوان مواجه بودند.

روحانی در خصوص برنامه‌های خود در این سفر نیز بیان کرد: در این سفر نیز برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و رسیدگی به امور مردم و هم اتفاقاتی که افتاده است و آنچه باید انجام شود در کرمانشاه حاضر شدم.

رئیس جمهوری تاکید کرد: مردم باید زودتر به مسکن خود و به سامان برسند که رسیدگی به این امور مسئله مهم و اولیت این سفر است.

وی حضور در شورای اداری و مطرح کردن پروژه‌هایی که قرار است در سال های ۹۷ تا ۹۹ انجام شود را از دیگر برنامه سفر خود به کرمانشاه برشمرد و‌ ابراز امیدواری کرد این پروژه ها منشا رشد و توسعه استان باشد.

رئیس جمهوری از افتتاح راه آهن کرمانشاه در این سفر هم خبر داد که آرزوی دیرینه و بلندمدت مردم کرمانشاه بوده است و گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه زمینه توسعه استان فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار