نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : مجلس دانش آموزی نهادی برای تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان و آماده کردن آنها برای اداره جامعه فردا می باشد .

کد مطلب: ۸۰۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

سیروس فتحی هدف از ایجاد شوراهای دانش آموزی را تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان از این راه می‌توانند طرح‌ها و مشکلات دانش آموزی خود را به صورت مستقیم به گوش مسوولان آموزش و پرورش برسانند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به نحوه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی بیان داشت : مرحله اول انتخابات آبان در مدارس و مرحله دوم بهمن در 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان برگزار شد که بر اساس آن 22 دانش آموز در هر شهرستان و منطقه انتخاب شدند .

فتحی افزود: سومین مرحله این انتخابات با شرکت 116 دانش آموز که از شهرستان‌ها و مناطق به مرحله استانی راه یافته‌اند، برگزار شد که از میان آنان هفت دانش آموز دختر و هفت دانش آموز پسر برگزیده می‌شوند.

وی بیان کرد: از میان اعضای شورای دانش آموزی استان، دو نفر برای دو سال عضو مجلس دانش آموزی خواهند شد.

فتحی گفت : در انتخابات مرحله استانی پنجاه و هشت دختر و پنجاه و هشت پسر حضور دارند که در مرحله استانی 7 دختر و هفت پسر به عنوان شورای دانش آموزی و دو نفر ( یک پسر و یک دختر ) به عنوان نماینده دانش آموزی استان بوشهر در مجلس دانش آموزی کشور انتخاب خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار