۱۴ دانش آموز استان بوشهر به شورای دانش آموزی راه می‌یابند

بوشهر ( پانا ) رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت: در برگزاری سومین مرحله از انتخابات شورای دانش‌آموزی از میان ۱۱۶ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق مختلف ۱۴ نفر به شورای دانش آموزی راه می‌یابند.

کد مطلب: ۸۰۸۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۴ دانش آموز استان  بوشهر به شورای دانش آموزی راه می‌یابند

محمود حسنی توابع ظهر امروز در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی استان، با بیان اینکه این انتخابات، تمرین حضور در مناسبت‌های اجتماعی و سیاسی محسوب می‌شود اظهار داشت: تصمیم سازی، مشارکت جویی، خودباوری، مشورت و مسئولیت پذیری از اهداف برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است.

وی، انتخابات شورای دانش آموزی را تمرین مسئولیت و مشارکت‌پذیری دانست و افزود:انتخابات شورای دانش آموزی نوجوانان تمرین مسئولیت و مشارکت‌پذیری است که دانش‌آموزان در طول دوران تحصیل با آن آشنا می‌شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهرتاکید کرد: این انتخابات با هدف همکاری دانش‌آموزان در مدیریت بهتر مدرسه‌ها و توسعه مشارکت کردن در همه امور مدرسه انجام می‌شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی گفت: مرحله نخست انتخابات آبان در مدارس و مرحله دوم بهمن در 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان برگزار شد که بر اساس آن 22 دانش آموز در هر شهرستان و منطقه انتخاب شدند.

حسنی توابع افزود: سومین مرحله این انتخابات شرکت 116 دانش آموز که از شهرستان‌ها و مناطق انتخاب شده‌اند، برگزار شد که از میان آنان 14 دانش آموز دختر و پسر به نسبت مساوی برای شرکت در شورای دانش آموزی برگزیده می‌شوند.

وی بیان کرد: از میان اعضای شورای دانش آموزی استان، دو نفر برای دو سال عضو مجلس دانش آموزی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار