مدیر آموزش و پرورش شهرقدس خبر داد:

شهر قدس پیشتاز در تولید محتوای الکترونیکی

شهر قدس (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهر قدس گفت : شهرقدس ، موفق به کسب بیشترین رتبه برتر در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی شهرستان های استان تهران شد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شهر قدس پیشتاز در تولید محتوای الکترونیکی

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان قدس موفق به کسب بیشترین اثر منتخب در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی شهرستان های استان تهران شدند.

محمدرضا بهمنش ، با اعلام این خبر گفت : در بخش آثار برگزیده معلمان ، شهرستان قدس با تعداد 17 اثر و در بخش دانش آموزی نیز با کسب 11 اثر برگزیده ، بیشترین آثار برگزیده در بین مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران را به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس افزود : رشد و ارتقای سطح فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در بهره مندی از فناوری های نوین آموزشی و با همت کارشناسی پژوهش و تحقیقات و فناوری اطلاعات در برگزاری کارگاه های آموزشی به دست آمده است.

بهمنش عنوان کرد : از آنجا که بیشترین سطح یادگیری توسط دیدن حاصل می شود ، استفاده از فناوری های نوین در تدریس و کاربرد محتواهای آموزشی در کلاس درس را از شاخص های مهم یادگیری اثر بخش می توان ذکر کرد.

وی همچنین از برنامه های معاونت پژوهش و برنامه ریزی که منتهج به کسب این موفقیت شد تقدیر نمودند و از همکاری مطلوب مدیران ، همکاران و دانش آموزان ومدرسان دوره نیز سپاسگزاری نمودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس با تجلیل از برنامه ریزی های معاونت پژوهش در کسب موفقیت ها ، یادآور شد : شهرستان قدس در هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، در سال گذشته نیز حائز رتبه اول گردیده بود.

/خبرنگار :نقی روح نواز/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار