معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل:

نقاط حادثه‌خیزدر جاده‌های استان اردبیل به ۲۵ مورد کاهش یافت

اردبیل (پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نبود بزرگراه متناسب با راه‌های استان را یکی از علل وقوع تصادفات در جاده‌های این استان دانست.

کد مطلب: ۸۰۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نقاط حادثه‌خیزدر جاده‌های استان اردبیل به ۲۵ مورد کاهش یافت

یوسف خدادادی گفت: یکی از مهمترین ویژگی که باید در کنار ارائه خدمات به شهروندان در طول تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار گیرد ارائه خدمات همراه با خوش اخلاقی و نحوه صحیح برخورد با مردم از سوی کارکنان دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم در طول تعطیلات است که در معرفی چهره اخلاقی، منطقی و فرهنگی از استان در بین گردشگران و مسافران بسیار مفید و موثر واقع است.

وی با اشاره به لزوم بهکارگیری راهکارهای کاهش تصادفات گفت: متأسفانه کشور ما از حیث بروز تصادفات در وضعیتی خوبی قرار ندارد و سالانه شاهد تلفات جانی و خسارت مالی بی‌شمار در کشور و استان هستیم که صدمات جبران ناپذیری بر خانواده‌ها و بر پیکره جامعه وارد می‌کند.

خدادادی بیان کرد: آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از مواردی بوده که تأثیرگذار در نحوه صحیح رانندگی است، بنابراین نهادهای فرهنگی همچون صدا و سیما،نشریات و نیز خانواده‌ها و مدارس در فرهنگسازی نقش بسیار موثری را ایفا می‌کنند بایستی از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به علل وقوع تصادفات افزود: وجود نقاط حادثه خیز در جاده‌های مواصلاتی از جمله مهمترین علل بروز تصادفات است که با تلاش‌های انجام گرفته این نقاط از ۱۰۵ مورد به ۲۵ مورد در سال ۹۶ کاهش یافته است.

وی نبود بزرگراه متناسب با راه‌های استان را یکی دیگر از علل وقوع تصادفات در استان برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون در استان در حدود ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه وجود دارد در حالی در حالت استاندارد آن حدود ۹۰۰ کیلومتر بزرگراه برای راه‌های مواصلاتی استان لازم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار