قاسمی: دیدار ظریف با بن علوی به دلیل کسالت وزیر امور خارجه لغو شد

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه علت لغو دیدار وزیر امور خارجه عمان با محمد جواد ظریف را که قرار بود صبح امروز انجام شود بیماری وزیر امور خارجه عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
قاسمی: دیدار ظریف با بن علوی به دلیل کسالت وزیر امور خارجه لغو شد

بهرام قاسمی اظهار کرد: «با توجه به تداوم کسالت شدید جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه که از دیروز آغاز و منجر به بستری شدن چند ساعته ایشان در بیمارستان شد و نیز نیاز به استراحت مطلق طبق تجویز پزشک معالج، کلیه برنامه ها و ملاقات های دیروز و امروز ایشان از جمله با همتای عمانی جناب آقای یوسف بن علوی - که به امروز موکول شده بود - لغو گردید.»

قاسمی افزود: «وزیر امور خارجه عمان که در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی در ایران حضور دارد تاکنون با مقامات مختلف کشورمان از جمله ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدارهای ثمر بخشی داشته است و ظهر امروز نیز به حضور جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشورمان خواهند رسید. وزیر امور خارجه عمان همچنین در ضیافت ناهاری که به افتخار ایشان ترتیب داده شد شرکت خواهند کرد.»

یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان از روز گذشته دیدارهای خود را در تهران آغاز کرده است. او ابتدا قرار بود دیروز با ظریف دیدار کند که این دیدار به امروز موکول شد و ساعتی قبل از آغاز دیدار وزارت امور خارجه اعلام کرد که دیدار دو وزیر در تهران لغو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار