از سوی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان

زمان و نحوه نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد

گرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش در گرهمایی روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در شهر ماهان زمان و نحوه نقل و انتقال فرهنگیان استان کرمان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
زمان و نحوه نقل و انتقال فرهنگیان اعلام شد

حمیدرضا دعاگویی در گردهمایی روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در شهر ماهان با اعلام این خبر افزود: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال سال تحصیلی ۹۸_۹۷ می توانند از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۶ لغایت ۵ اردیبهشت ۹۷ با مراجعه به امور اداری شهرستان یا منطقه خود و ارائه مدارک مورد نیاز و دریافت کد کاربری و رمز عبور جهت ثبت نام اینترنتی در سامانه kerman.enteghalat.comاقدام نمایند.

وی افزایش بهره وری و کارآیی منابع انسانی در راستای اقتصاد مقاومتی و اصلاح استاندارهای نیروی انسانی آموزش و پرورش را از اهداف این کار دانست و در همین راستا، افزود: فارغ التحصیلان ورودی ۹۱ دانشگاه فرهنگیان در صورتی مجاز به شرکت در نقل و انتقال می باشند که تا پایان شهریور ۹۷ دو سال حضور و اشتغال تمام وقت موظف یا غیرموظف را در محل خدمت تعیین شده از سوی اداره کل را داشته باشند.

دعاگویی با اشاره به اعلام نتایج اولیه نقل و انتقال در نیمه دوم خرداد ۹۷، گفت: چنانچه افراد نسبت به فرآیند انتقال شکایت داشته باشند، بایستی از ابتدای مرداد ماه ۹۷ به مدت ۱۰ روز، ضمن مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایت به آدرسSHEKAYAT.MEDU.IR و ثبت درخواست به انضمام مستندات لازم، شکایت خود را پیگیری نمایند، لذا از هرگونه مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری نمایند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: متقاضیان نقل و انتقال می توانند جهت دریافت فایل دستورالعمل نقل و انتقال سال تحصیلی 97-96 به پورتال اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان به نشانی kerman.medu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار