استاند ار بوشهر: شهدا متعلق به هیچ گروه خاصی در جامعه نیستند

بوشهر ( پانا ) - استاندار بوشهر گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهدا این است که متعلق به هیچ گروه خاصی نیستند و گلچین شده در بین همه اقشار جامعه هستند.

کد مطلب: ۸۰۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
استاند ار بوشهر: شهدا متعلق به هیچ گروه خاصی در جامعه نیستند

عبدالکریم گراوند در مراسم گرامیداشت 22 اسفند روز شهید، با اشاره به جایگاه شهدا در اسلام اظهار کرد: اگر در تقویم یک روز بنام شهید است اما همه روزها از آن شهداست و همه لحظات باید به فکر شهدا باشیم و ایثارگری ایشان را فراموش نکنیم.
وی افزود: امنیت، پیشرفت و توسعه ایران و عمران و آبادانی که امروز داریم همه به برکت خود پاک شهداست که با تقدیم جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: شهدا منتخبان خدا هستند و انسانهای خاکی در وصف بزرگان خدا نمی توانند صحبت کنند، در همه لحظات و ساعات تا قیام قیام مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.
گراوند با بیان اینکه کربلای ایران فراموش نشدنی است، تاکید کرد: یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهدا این است که ایشان متعلق به هیچ گروه خاصی نیستند و گلچین شده در بین همه اقشار جامعه هستند.
وی افزود: شهدا به جامعه روشنی می دهند و افتخار ملت هستند.
در این آیین علاوه بر رونمایی از پنج کتاب در حوزه ایثار و شهادت، قطعه ایثارگران در گلزارشهدای بوشهر هم افتتاح شد. این قطعه در زمینی به مساحت یک هزار متر با اعتبار 500 میلیون تومان ساخته شده است.
در پایان مراسم از خادمان ایثارگران و شهدا با اهداف جوایزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار