رقابت فینالیست ها در مسابقه سینمایی«چهار،سه،دو،یک»

تهران (پانا) - فینال سری پنجم از مسابقه سینمایی«چهار،سه،دو،یک» 26 و 27 اسفند ماه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۸۰۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت فینالیست ها در مسابقه سینمایی«چهار،سه،دو،یک»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، سری پنجم از مسابقه تلویزیونی «چهار سه دو یک» با رقابت فینالیست ها به پایان می رسد.
به گفته حسین مروی، تهیه کننده برنامه، تنها چهار قسمت به پایان سری پنجم از برنامه باقی مانده است و پرستو گلستانی، مسعود آب پرور، شهرام خرازی ها و صدرالدین شجره داوران فینالیست های مسابقه هستند.
مروی گفت: تاکنون سه نفرازفینالیست های این دوره مسابقه مشخص شده اند واین هفته طی روزهای پنج شنبه وجمعه ساعت 23 ، آخرین یا چهارمین فینالیست نیزمشخص می شود و سرانجام مرحله نهایی یا فینال پنجمین دوره مسابقه که طی روزهای شنبه 26 ویکشنبه 27 اسفندماه ساعت23 روی آنتن شبکه چهار سیماخواهد رفت برنده نهایی این دوره معرفی می شود.
مروی گفت: پخش این مسابقه از سال 90 در شبکه چهار سیما آغاز شده است و در همه این قسمت ها تلاش شد یک رقابت جذاب تلویزیونی که بنا دارد علاوه بر جنبه های سرگرمی، نکاتی آموزنده را درباره هنرهای نمایشی به مخاطب و شرکت کنندگان یادآور شود نمایش داده شود.
مروی درباره تولید سری جدید مسابقه گفت: ان شاالله در سال 97 سری جدید این مسابقه را تولید خواهیم کرد و متقاضیان برای حضور در دوره های بعدی مسابقه می توانند ازطریق کانال برنامه به نشانی@Mosabeghecinemae اقدام کنند.
پخش سری پنجم از این مسابقه سینمایی در ۴۲ قسمت ۶۰ دقیقه ای با محوریت بازیگری، خلاقیت نمایشی، کارگردانی، تحلیل فیلم، پانتومیم، نمایشنامه خوانی و تدوین، از 20 مهر ماه آغاز شد و 27 اسفند ماه آخرین قسمت از این دوره مسابقه«چهار،سه،دو،یک» پخش می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار