راهیابی 4 هنرجوی از فارس به مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی

شیراز ( پانا) - هنرجوی ممتاز هنرستان کاردانش شهید جوکار در شانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی سطح استان فارس در رشته برق صنعتی خوش درخشید.

کد مطلب: ۸۰۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 4 هنرجوی از فارس به مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی

امیررضا رنجبرهنرجوی کنارتخته ای توانست در یک رقابت در هر دو مرحله تئوری و عملی این دوره از مسابقات در بین تمام هنرجویان فنی و حرفه ای و کاردانش فارس گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید و همراه با سه هنرجوی دیگر از مناطق فسا.ارسنجان و قائمیه به مرحله کشوری راه یابد .

شانزدهمین دوره مسابقات علمی-‌کاربردی هنرجویان فنی وحرفه ای وکاردانش کشور در دومرحله تئوری و عملی و با توجه به نقش مطلوب رقابت ‎ های علمی-عملی در بروز خلاقیت ‎ های هنرجویان و تقویت روحیه رقابت ‎ جویی و رقابت ‎ پذیری و آشنایی جامعه با توانمندی ‎ های هنرجویان هنرستان ‎ های کاردانش و اشاعه فرهنگ کار و مهارت ‎ آموزی، آزمون تئوری استانی شانزدهمین دوره مسابقات علمی-کاربردی هنرستان ‎ های کاردانش برگزار شد .

این مسابقات در ۳ مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با هدف تقویت روحیه‌ رقابت ‎ پذیری و شکوفایی استعدادهای بالقوه هنرجویان و اشاعه‌ فرهنگ کار و مهارت ‎ آموزی و کیفیت ‎ بخشی به آموزش‌های مهارتی در هنرستان‌های کاردانش برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار