استاندار خوزستان: برنامه‌های ارائه شده در شورای فرهنگ عمومی به تصویب شورای برنامه ریزی استان می‌رسد

اهواز (پانا) -استاندار خوزستان از آمادگی تصویب برنامه های ارائه شده در شورای فرهنگ عمومی در شورای برنامه ریزی استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: برنامه‌های ارائه شده در شورای فرهنگ عمومی به تصویب  شورای برنامه ریزی استان می‌رسد

غلامرضا شریعتی در پنجاه و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: شورا فرهنگ عمومی پس از تعطیلی چند ساله، مجددا در خوزستان فعال شده و به صورت منظم تشکیل جلسه می دهد.

استاندار خوزستان افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی، بستری برای تبیین اندیشه ها و طراحی و سیاست گذاری در زمینه فرهنگ عمومی استان است.

شریعتی عنوان کرد: آمادگی داریم برنامه های ارائه شده در شورای فرهنگ عمومی استان را در شورای برنامه ریزی طرح و در صورت لزوم به تصویب برسانیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه استانداری خوزستان آمادگی حمایت از مصوبات شورای فرهنگ عمومی را دارد تصریح کرد: در شورای فرهنگ عمومی استان می توان از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان جامعه بهره مند شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید کارکرد خود را به صورت جدی ارائه کند و در همین راستا آمادگی لازم برای حمایت از حوزهایی نظیر زنان، دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد.

استاندار خوزستان در پایان اظهار کرد: امیدوار هستیم در سفر سه روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقشه راه فرهنگی در طول سه سال آینده برای استان خوزستان طی تفاهمنامه ای مشترک مشخص شود و بر اساس این تفاهمنامه هر مسئولی به وظایف خود عمل کند و نهایتا اهداف این حوزه محقق شود.

در پایان این نشست تفاهمنامه مشترکی در چهارچوب نقشه راه فرهنگی خوزستان برای سه سال آینده میان استانداری خوزستان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در استان همچنین توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و توجه به فرهنگ و هنر اقوام خوزستانی به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار