وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شمال خوزستان ظرفیت‌های بالایی در حوزه فرهنگی دارد

اهواز (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر جمعه در نشستی با مدیران انجمن های فرهنگی هنری شمال خوزستان در محل فرمانداری شوشتر گفت: شمال خوزستان ظرفیت های بالایی در حوزه فرهنگی دارد که این ظرفیت ها باید شکوفا شوند.

کد مطلب: ۸۰۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شمال خوزستان ظرفیت‌های بالایی در حوزه فرهنگی دارد

سید عباس صالحی در این نشست افزود: در میان شما حاضر شدم تا مشکلاتتان را از نزدیک بررسی کنم و به طور حتم باید به دغدغه های هنرمندان در این منطقه توجه شود.

وی افزود: تفاهم نامه ای سه ساله در زمینه توجه به مسائل فرهنگی استان بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری خوزستان تنظیم شده است که اجرای مفاد این تفاهم نامه می تواند مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را کاهش دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه سال ۹۷هستیم تلاش می کنیم تا با عنایت به مشکلات حوزه فرهنگ و هنر خوزستان و رفع آن در سال آتی برنامه ریزی لازم انجام و موارد در بودجه سال آینده لحاظ شود.

در این نشست فعالان فرهنگی،هنری حوزه شمال خوزستان به بیان مشکلات خود از جمله حمایت از برگزاری برنامه های فرهنگی،هنری،تامین فضای های مورد نیاز برای اجرای برنامه ها،مطرح شدن برخی برنامه ها در حوزه ملی و تامین تجهیزات لازم برای اجرای برنامه ها پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار