وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اهالی فرهنگ ،هنر و رسانه در خرمشهر:

بدون توجه به فرهنگ و هنر ،توسعه میسر نمی شود

خرمشهر (پانا) - با حضور صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست صمیمی اهالی فرهنگ وهنر منطقه آزاد اروند در محل تالار خلیج فارس خرمشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بدون توجه به فرهنگ و هنر ،توسعه میسر نمی شود

سید عباس صالحی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابرازعلاقه به فرهنگ ومردم دوشهرخرمشهرو آبادان اظهارداشت:خرمشهر و آبادان باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند چرا که این دو شهر پرچمی را بلند کردند که هر ایرانی به آن افتخار می‌کند. خرمشهر و آبادان نماد کشور هستند و ظرفیت قابل توجه فرهنگی و هنری دارند و می‌توانند در فضای منطقه ای و بین المللی تاثیر گذار باشند.

وی عنوان کرد:منطقه آزاداروند بدون توج به فرهنگ منطقه آزاد نیست و برای رشدوتوسعه اقتصاد منطقه باید به فرهنگ و هنر توجه بیشتری کنیم. زیرا بدون توجه به فرهنگ و هنر ،توسعه میسر نمی شود و سازمان منطقه آزاد اروند باید تلاش کند که این مشکلات کاهش پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه درخصوص مشکلات وکمبودهای هنرمندان در این منطقه گفت: وعده های گزاف به جای خشنودی نا امیدی ایجاد می کند و در جلساتی که گرفته می شود راهکارهای برون رفت از مشکلات بررسی می شود.
اهالی فرهنگ و هنر با عشق وارد این وادی شدند و آن چیزی که می‌تواند اختلال ایجاد کند سوختن اعتماد هاست و شفافیت رویکرد اصلی کار ما است.

وی همچنین افزود: یکی از پروژه های ما شفافیت است به این معنی که موارد را مخفی نگه نداریم و هزینه ها و جزئیات جشنواره ها مخفی نگه داشته نشود تا مردم احساس اعتماد بیشتری کنند.
باید مسیرها درست باشد و افراد حس کنند جلسات قابل اعتماد است و اگر جشنواره ای برگزار می شود مسیر طبیعی خودش را حفظ کرده است. هر جا تخلفی صورت گرفته باشد در صورتی که مستندات لازم وجود داشته باشد پیگیر هستیم و اقدام لازم صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار