مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز: فاطمه زهرا (س)  مظهر و مجلای رحمت است

تبریز (پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز گفت: فاطمه زهرا (س)  مظهر و مجلای رحمت است.

کد مطلب: ۸۰۴۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

جعفر راستگوی در مراسم جشن ولادت صدیقه کبری در سالن اجتماعات مدرسه زهرا مردانی آذر این ناحیه ، ضمن تبریک روز ولادت فاطمه الزهرا(ص) و روز زن گفت: فاطمه زهرا (س) مظهر و مجلای رحمت و مادران معنای گذشت و مهر ، و تفسیرگران فنا و بقا و هستی اند۰

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان و خانواده نیز در این جلسه گفت: از ویژگیهای حضرت فاطمه (س) می توان به همسر داری، تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان و ولایت مداری و حمایت ایشان از ولایت اشاره کرد.

رقیه صادق زاده با بیان این که این بانوی بزرگ دارای بالندگی روحی غیر قابل وصف است.، گفت: ارزش و مقام زن در آیین اسلام آنقدر بالاست که حتی سوره ای در این مورد نازل شده است و زن موجودی برتر و مایه آرامش یاد شده است.

وی افزود: ما همه با الگو گیری از سیره فاطمه (س) محیط را برای رشد و تعالی فرزندانمان آماده کنیم.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان و خانواده بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ شاهدشکوه و عظمت بسیاری از زنان فرهیخته بود که جلوه هایی زییایی از ایثار و شهادت را در همه عرصه ها به وجود آورده است.

صادق زاده اد امه داد: ما باید با تکیه بر تعالیم معصومین ظریفیتی را در خود ایجاد کنیم تا افرادی موثر در جامعه باشیم و برای پرورش نسل کارآمد به فکر راه هایی برای افزایش مهارت افراد در نظام آموزش باشیم که آموزش وپرورش در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند.

وی ادامه داد: باید به نسل جوان مهارت بیاموزیم تا فعال و توانمند شود و معلمان در این راستا نقش به سزایی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار