کار ویژه دانشگاه برای حل مسائل جامعه ایرانی چیست

تهران (پانا) - مناظره زنده تلویزیونی شبکه چهار سیما امشب با حضور معاون سیاستگذاری وبرنامه ریزی نقشه جامع علمی کشور و روسای دانشگاه ها به روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۸۰۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کار ویژه دانشگاه برای حل مسائل جامعه ایرانی چیست

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله علوم انسانی «زاویه» امشب (16 اسفند ماه) با حضور چهار کارشناس قصد دارد تا به این سوال پاسخ دهد که کار ویژه دانشگاه برای حل مسائل جامعه ایرانی چیست؟
بنابراین گزارش، عبدالله صلواتی مجری «زاویه» دراین برنامه میزبان سید محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس، محمود نیلی احمدآبادی ریاست دانشگاه تهران، دکترحسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و ناصرباقری مقدم معاون سیاستگذاری وبرنامه ریزی نقشه جامع علمی کشور می شود.
«زاویه» امشب در صدد است تا با حضور کارشناسان به این سوالات پاسخ دهد که:امروزه شاید رئیس و مسئولی پیدا نشود که مخالف با رواج رویکرد حل مساله جامعه در دانشگاه باشد ظاهراً همه دارند از حل مسأله جامعه در دانشگاه و ضرورت آن سخن می گویند اما آیا دانشگاه برای حل مسائل کارویژه ای دارد؟ آیا دانشگاه ملزومات لازم در این زمینه را دارد؟ آیا اگر از فردا مدیران کشور تصمیم بگیرند برای حل مسائل اجتماعی کشور و دیگر مسائل به دانشگاه مراجعه کنند دانشگاه بنحو سیستمی می تواند پاسخگو باشد؟
بنابراین گزارش، «زاویه» به تهیه کنندگی حسین مروی تنها برنامه تخصصی تلویزیون در حوزه علوم انسانی است که به صورت مناظره‌ برگزار می‌شود و به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 14:30 بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار