طرح «مادران آسمانی» ویژه دانش آموزان پسر انجمن اسلامی  برگزار می شود 

تهران (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از طرح «مادران آسمانی» ویژه دانش آموزان پسر به منظور پاسداشت مقام مادر به نیابت از فرزند شهیدشان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح «مادران آسمانی» ویژه دانش آموزان پسر انجمن اسلامی  برگزار می شود 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، طرح مادران آسمانی با مشارکت ستاد مردمی طرح مادران آسمانی با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا و همچنین تکریم منزلت و جایگاه مادران شهدا که همواره اسطوره ایثار و الگوی استقامت و صبر بوده اند، برگزار می‌شود.

در این راستا اعضای انجمن اسلامی با سرکشی و تکریم مادران شهدا در روز مادر، به نیابت از فرزند شهیدشان این روز را به ایشان تبریک گفته و هدیه‌ای را نیز به همین مناسبت به ایشان اهدا خواهند کرد.

نگرش و تعلق نوجوانان نسبت به انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جهان معاصر، تلاش برای پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی شدن تمدن انقلاب اسلامی، گرامیداشت مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام آنها، ترویج روحیه ایثار و شهادت از طریق ایجاد انس بین نوجوانان دانش‌آموز و شهدای انقلاب از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تاکید بر اینکه از تاریخ 11 اسفندماه مصادف با وفات حضرت ام‌البنین (س) تا 17اسفند ماه ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) طرح مادران آسمانی در سراسر کشور اجرا خواهد شد گفت: جایگاه مادران شهدا که همواره اسطوره ایثار و الگوی استقامت و صبر بوده‌اند دارای ارزش بسیار بالایی است.

وی عنوان کرد: تهیه تصویر از شهید، بسیار حائز اهمیت است، به نحوی که هدیه مادران شهدا تندیسی فاخر از تصویر و نام شهید است، لذا تهیه و ارسال هدیه روز مادر برای مادران شهدایی که تصویری از فرزند شهید آنان تهیه و ارسال نشده است، امکان پذیر نخواهد بود.

از آنجایی که لحظاتی ناب و به یادماندنی در بسیاری از این دیدارها اتفاق تهیه فیلم و عکس به هر صورت ممکن (حتی گوشی تلفن همراه) می تواند منعکس کننده اثری باشد. بنابراین علاقه مندان می‌توانند انعکاس اخبار و گزارش لحظه به لحظه و ارسال عکس، فیلم، خبر یا حتی صوت ضبط شده از دیدارها در ربات تلگرامی مادران آسمانی به آدرس madaraneasemani_bot@ و سایتhttp://arsh.ir ارسال کنند. به همین منظور در «دومین دوره جشنواره فیلم و عکس مادران آسمانی» از کسانی که اهتمام لازم را در فراوری آثار جمع آوری شده همچون تصاویر، فیلم، کلیپ، نماهنک، پادکست و... نمایند تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار