بازدید رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر از مدارس شبانکاره

شبانکاره/بوشهر (پانا) - بازدید رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران ، مشاور و کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر از منطقه شبانکاره انجام شد .

کد مطلب: ۸۰۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر از مدارس شبانکاره

مجید عابدی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع مدیران و اعضاء ستاد شاهد آموزش و پرورش شبانکاره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام و قدر دانی از تلاش همکاران در مدارس شاهد گفت : ما همه در مدارس شاهد علاوه برتوجه به تحصیل دانش آموزان شاهد باید به تربیت آنها نیز توجه کنیم تا بتوانند انسانهایی متعهد و ایثارگر تحویل جامعه شوند .

عابدی افزود : شهدای گرانقدر در هر شرایط ناظر بر اعمال و رفتار مان هستند و خدمات رسانی به خانواده معظم ایثارگران ، جانبازان و فرزندان شهدا وظیفه همگان است و این آسایش و آرامش و حفظ آب و خاک ما مرهون ایثارگری و رشادتهای خالصانه و صادقانه ایثارگران و از خود گذشتگی های این عزیزان است .

در این بازدید پیگیری و اجرای مصوبات ستاد شاهد و ایثارگران و مشکلات حوزه شاهد به منظور پیشبرد برنامه ها و توجه خاص به دانش آموزان معرض خطر از نظر افت تحصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید به منظور پیشگیری و کاهش مشکلات تحصیلی و ارتقاء و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد فعالیت های مشاوره ای و حمایتی در دستور کار قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار