اعزام 10 برگزیده المپیاد ملی رویش به مسابقات جهانی

اسامی نفرات برگزیده

شیراز( پانا ) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس از اعزام 10 نفر برگزیده مسابقات المپیاد ملی رویش به بازی های فکری جهانی در هلند خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
اعزام 10 برگزیده المپیاد ملی رویش به مسابقات جهانی

محسن کلاری در گفت و گو با خبرنگار پانا با مهم شمردن اوقات فراغت برای دانش آموزان و دور کردن آنها از فضای مجازی عنوان کرد: به دلیل گزایش زیاد دانش آموزان به فضای مجازی، مسولان آموزشی با برگزاری مسابقات بازی های فکری زمینه اوقات فراغت آنها را فراهم کردند

وی در خصوص برگزیدگان مسابقات المپیاد ملی رویش اظهار داشت: این المپیاد که با حضور بیش از 1100 دانش آموز از سراسر کشور در شیراز از 10 الی 12 اسفند ماه برگزار شد دارای 48 مقام آور می باشد.

وی ادامه داد: از این تعداد برگزیده، 10 نفر به مسابقات بین المللی هلند که در اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گیری دبیرخانه دائمی این المپیاد در شیراز، دانش آموزان استان فارس که دو سال در مسابقات استانی شرکت می کنند و تحت آموزش قرار دارند، این موضوع باعث شده تجربه بیشتری کسب کنند و در مسابقات ملی مقام های قابل قبولی را کسب کنند.

کلاری از استقبال زیاد دانش آموزان در این المپیاد یاد کرد و افزود: المپیاد رویش بعد از استقبال بسیار خوب دانش آموزان سراسر کشور شیراز افتخار میزبانی 1100 دانش آموز را از پایه اول ابتدایی تا پیش دانشگاهی در 12 رشته مختلف را داشت.

وی با تشکر از خانواده دانش آموزان که به این مسابقات اهمیت میدهند و در این مراسم حضور یافته اند تشکر کرد و ادامه داد: دانش آموزان برای افزایش خلاقیت هایشان نیاز به حمایت والدین دارند.

کلاری در پایان با تشکر از حمایت های شرکت آسان پرداخت در برگزاری این المپیاد با نگاهی فرهنگی و تربیتی یاد کرد و تصزیح کرد: در تلاش هستیم تا در سال آینده این المپیاد با دانش آموزان بیشتری برگزار شود و موفق به کسب سهمیه از mso برای میزبانی مسابقات آسیایی را دریافت کنیم.

این المپیاد در 12 رشته از 10 تا 12 اسفندماه با رقابت 1100 دانش آموز از 12 استان کشور در در شیراز برگزار شد.

برندگان مسابقه برج دومینو به ترتیب از اول تا سوم علی اکبر عباسی، ابوالفضل اندگاری، زهرا کوهی و بهرامی که سوم مشترک را کسب کردند و در رشته لیوان چینی منصوره ایزدی، نازنین زاهدی، علیرضا منتظری و فاطمه احمدی (سوم مشترک) حریفان خود را مغلوب کردند.
در رشته ریورسی حسین منوچهری، سهیل رضایی، فاطمه احمدی به ترتیب در جایگاه ها ی اول تا سوم قرار گرفتند،
در رشته بلاک آس دونفره محمد حسین بهزادی، محدثه کشاورز، فاطمه زاهدی اسکی موفق به قرار گیری در جایگاه های اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته جنگا فاطمه رضایی، ستاره زارعی، حدیث گلستانی راد (مقطع ابتدایی)و مریم غفوری، سید شهاب حسینی، مریم رحمانیان کوشکی در مقطع متوسطه مقام های اول تا سوم را کسب کردند
در رشته اتللو متوسطه جاوید امیرزاده مریم عسکری زینب فالیزوالیان در بلاک آس شیما شکراللهی حمید رسولی، جاوید امیری زاده نیز در مقام های اول تا سوم و در رشته پنتاگو آنیتا باقری، حمید رضا ملک زاده و سحر تاجیک نیز موفق به دریافت مقام های اول تا سوم شدند

در رشته روبیک علی حبیبی، مجتبی سرکوبی و محمد صادق حسنی اردکانی با شکست رکورد حریفان خود پیروز مسابقات از اول تا سوم شدند.
در رشته کریدور مجتبی امیری، یکتا خسرویان و محمد محکم فرد حریفان خود را مغلوب کردند و مقام اول رشته دومینو تاپلینگ از مقطع متوسطه دبیرستان یاس شیراز: آسیا خادم الحسینی سارا پرکان آیدا احمدی ملیکا فرو گذار و مهرنوش طالعی و مقام دوم رشته دومینو تاپلینگ از مدرسه استعدادهای درخشان داراب محمد انصاری ، محمد صداقت ، علی رضا فدایی ، امیرحسین پورزرین و آرمان رحیمی
و مقام سوم نیز تیم دوم شرکت کننده از مدرسه یاس شیراز مریم شهرمیانی، منصوره زارع ، هاجر بانشی،
فاطمه صفوی، فاطمه زارع و فاطمه زارع مهذبیه موفق به کسب این جایگاه ها شدند.

خبرنگار: پوریا کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار