معاون نظارت شورای شهر در گفت‌وگو با پاناخبر داد

ورود شورا شهر تهران به نحوه واگذاری و تعیین نرخ غرفه‌های میدان‌های میوه و تربار

واسطه‌گری‌ها در واگذاری غرفه‌های میدان‌های میوه و تربار بررسی می شود

تهران (پانا) - معاون نظارت شورای شهر تهران از ورود شورای شهر به موضوع نحوه واگذاری و تعیین نرخ اجاره غرفه‌های میدان‌های میوه و تربار خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۳۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ورود شورا شهر تهران به نحوه واگذاری و تعیین نرخ غرفه‌های میدان‌های میوه و تربار

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با پانا درخصوص چگونگی واگذاری غرفه‌های میوه و تربار و مشکلاتی که در راستای نرخ اجاره این غرفه‌ها وجود دارد، گفت: موضوع واگذاری غرفه‌های میدان‌های میوه و تربار هر شش ماه یک بار در یک فراخوان عمومی اعلام می‌شود، متقاضیان درخواست خود را ارائه می‌دهند و تقاضاها در کمیته‌ای که به همین منظور تشکیل شده است، بررسی می‌شود.

معاون نظارت شورای شهر تهران افزود: در فرایند واگذاری غرفه‌ها، بسته‌هایی تعریف شده است که در آن چند غرفه وجود دارد و ممکن است افراد غرفه‌هایی را که بهتر است، برای خود بردارند و مابقی را اجاره دهند.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده شورا در کمیته‌ای که غرفه‌های میوه و تربار واگذار می‌شود انتخاب شدم و نسبت به موضوع واگذاری غرفه‌ها و تعیین نرخ اجاره‌ها ورود کردیم. قرار است این مسایل در جلسات بعدی کمیته بررسی شود.

حبیب‌زاده همچنین درباره واسطه‌گری‌ها در روند واگذاری غرفه‌های میدان‌های میوه و تربار نیز گفت: گزارشی از این موضوع نیامده است و هنوز به آن ورود نکرده‌ایم اما این مساله باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار