دانش آموزان سفیران بین آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و جامعه هستند

یاسوج(پانا)ـ معاون سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان سفیران بین آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و جامعه هستند.

کد مطلب: ۸۰۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان سفیران بین آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و جامعه هستند

به گزارش پانا از یاسوج، سعید مقدس در جمع دانش آموزان بازدید کننده از شعبه مرکزی تامین اجتماعی یاسوج با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش اجتماعی کردن دانش آموزان است افزود: سازمان دانش آموزی با هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان ایجاد شده تا برای زندگی آینده آماده شوند. به هر میزان که در این رسالت بهتر عمل کنیم می توانیم از جامعه شایسته تری در آینده برخوردار باشیم.

وی در مورد تفاهم نامه سازمان دانش آموزی و تأمین اجتماعی در قالب طرح گردشگری گفت: به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با خدمات و فعالیت های گسترده سازمان تأمین اجتماعی، دومین مرحله بازدیدهای دانش آموزی با بازدید دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان از مراکز و شعب تامین اجتماعی استان آغاز شده و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

معاون سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را شناخت بیشتر دانش آموزان با مفاهیم، اهداف و مقررات تأمین اجتماعی بیان و ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد ترغیب جامعه به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی و افزایش خدمات در استان باشیم.

مقدس افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله «خاطره ای از یک روز به یاد ماندنی در تامین اجتماعی» و مسابقه نقاشی «نگاه من به تامین اجتماعی» از جمله برنامه های پیش بینی شده در کنار اطلاع رسانی های آموزشی از طریق بسته های آموزشی فرهنگی به دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار