دانش آموزان مدارس یاسوج در طرح آشنایی با بیمه تامین اجتماعی شرکت کردند

یاسوج(پانا)ـ دانش آموزان تشکیلات پیشتاز مدارس شهر یاسوج در طرح آشنایی با بیمه تامین اجتماعی شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۰۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان مدارس یاسوج در طرح آشنایی با بیمه تامین اجتماعی شرکت کردند

به گزارش پانا از یاسوج، عباس نورمحمدی در جمع پیشتازان مدارس شهر یاسوج که در قالب دوره طرح گردشگری دانش آموزی از سازمان تامین اجتماعی بازدید کردند گفت: در این برنامه که در راستای تفاهم نامه سازمان دانش آموزی و تأمین اجتماعی برگزار شده است دانش آموزان با فعالیت های تأمین اجتماعی از نزدیک آشنا شده و می توانند مروجین خوبی برای ترغیب مردم به استفاده از خدمات تأمین اجتماعی باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانش‌آموزانی که امروز در حال تحصیل هستند، شاغلان و آینده‌سازان کشور خواهند بود که احتمالا در آینده جزو بیمه‌شدگان این سازمان می‌شوند.

نورمحمدی بیان کرد: از آنجا که می توان سازمان تامین اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی و اجتماعی جامعه برشمرد، نیاز به آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان و آینده سازان با سازو کار این حوزه محسوس است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ، خدمات تأمین اجتماعی را در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت بیان کرد و ادامه داد: مستمری از کارافتادگی، بازنشستگی و فوت از جمله خدمات تأمین اجتماعی در فعالیت های بلند مدت است.

نورمحمدی پرداخت غرامت، دستمزد بیکاری، بارداری، کمک هزینه کفن و دفن، کمک هزینه ازدواج ، سفر و … را از جمله فعالیت های این سازمان در بخش ارائه خدمات کوتاه مدت برشمرد.

وی ابراز داشت: با رایزنی های صورت گرفته فی مابین وزارت آموزش و پرورش و تأمین اجتماعی از سال آینده شاهد گنجانده شدن موضوعات تأمین اجتماعی در کتب دانش اموزان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار