تحصیل 81 زندانی در دوره های سواد آموزی استان بوشهر

بوشهر ( پانا ) معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 81 زندانی در دوره های سواد آموزی در زندان مرکزی بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۸۰۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 81 زندانی در دوره های سواد آموزی استان  بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر در نشست با مسئولان زندان های استان که با هدف بررسی موانع و مشکلات آموزشی سواد آموزی زندانیان مرکزی بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری 81 زندانی در دوره های سواد آموزی در زندان مرکزی بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

معاون سواد آموزی استان با تاکید بر بکارگیری روش های مختلف فردبه فرد، کلاسی و خودآموز درتوسعه آموزش دوره سواد آموزی در زندان ها، ارسال اطلاعات و تعداد زندانیان بی سواد به این معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان و راستی آزمایی از تعداد زندانیان بی سواد، گفت: طبق توافق صورت گرفته بین دو دستگاه در کشور هیچ محدودیت زمانی و حجمی برای ثبت نام زندانیان بی سواد و کم سواد در دوره سواد آموزی و دوره انتقال در استان وجود ندارد و حتی براساس مدراک هفتگانه، ثبت نام زندانیان اتباع بیگانه نیز به صورت فوری در دستور کار است.

وی به فعالیت های صورت گرفته در مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی بوشهر برای دومین سال متوالی با هدف باسوادی و یادگیری مهارت های شغلی اشاره کرد و افزود: از آغاز سال تحصیلی جاری تاکنون به 81 نفر از زندانیان در مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی بوشهر مشغول آموزش مهارت های شغل و زندگی می باشند.

دانش فر ایجاد قفسه ای مخصوص در کتابخانه زندان مرکزی بوشهر ویژه زندانیان بی سواد را ضروری و بااهمیت دانست و بیان داشت: در سال جاری ایجاد حلقه های کتابخوانی و تامین کتب مورد نیاز زندانیان بی سواد مورد اهتمام جدی دو دستگاه خواهد بود.

وی در پایان با ابراز رضایت از همکاری و هماهنگی اداره کل زندان های استان با حوزه سواد آموزی در باسواد نمودن زندانیان، گفت: با همکاری دو دستگاه تولید محتوای آموزشی خاص ویژه زندانیان زندان مرکزی بوشهر با توجه به نیاز سنجی این زندانیان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار