رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تحصیل 25 هزار دانش آموز در مدارس هیات امنایی شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تحصیل 25 هزار دانش آموز در مدارس هیات امنایی شهرستان های استان تهران در 65 مدرسه هیات امنایی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 25 هزار دانش آموز در مدارس هیات امنایی شهرستان های استان تهران

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، محمدرضا احمدوند رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این باره گفت : 800 کلاس درس در قالب 65 مدرسه هیات امنایی در شهرستان های استان تهران دایر و در خدمت تعلیم و تربیت دانش آموزان می باشد.

وی ،با اشاره به سیاست های مدارس هیات امنایی درشهرستان های استان تهران تاکید کرد: توسعه متوازن سالانه منطبق بر سیاست های کلان وزارت آموزش و پرورش در دستور کار این اداره می باشد.

احمدوند، برنامه ریزی بازدید های همتا با مشارکت خود مدیران مدارس هیات امنایی را از اقدامات دیگر این استان دانست و افزود:مدیران مدارس هیات امنایی از توانمندی بسیار بالایی برخوردارند که باید از ظرفیت و تجارب ارزنده آنها استفاده نمود. رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با اشاره به استقبال خوب مردم از مدارس هیات امنایی، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی، ابتکار عمل و مشارکت اولیای دانش آموزان بتوانیم برخی مشکلات موجود این مدارس در زمان های ثبت نام را مرتفع سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار