اصحاب رسانه و خبرنگاران فرصت مناسبی برای سیستم آموزش و پرورش هستند

ارومیه (پانا) رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران فرصت بسیار خوب و مناسبی برای سیستم آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۸۰۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اصحاب رسانه و خبرنگاران فرصت مناسبی برای سیستم آموزش و پرورش هستند

مرتضی نظری افزود: بخش آموزش در نظام آموزشی ما فربه شده و بخش پرورش مورد غفلت قرار گرفته است و همین اتفاق اگر مورد کم توجهی قرار گیرد به تربیت نسلی با انواع ناتوانی ها و شخصیت های نامتعادل منجر خواهد شد .

وی ادامه داد: روابط عمومی ها با کمک رسانه ها باید افکار عمومی را نسبت به اتفاقات و‌ موفقیت های آموزش و پرورش آگاه و بعضا تغییر دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دوربین صدا و سیما و نگاه رسانه ها باید وارد مدارس شوند و نتیجه این مهم باید فرهنگسازی ، پاسخگویی و رسیدگی باشد.

نظری خاطر نشان کرد: برای اولین بار در حال تدوین استراتژی ارتباطی - رسانه ای آموزش و پرورش هستیم و باید روابط عمومی ها هوشمندانه به استقبال تغیر بروند و افکار عمومی جامعه را آگاه کنند.

وی اظهار کرد: روابط عمومی در صورت هوشمندی و کنار گذاشتن محافظه کاری می توانند سازمان خود را رشد داده و اعتماد عمومی را به اهداف تحول گرایانه آموزش و پرورش جلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار