اعزام 316 دانش آموز دختر دهلرانی به مناطق عملیاتی

ایلام ( پانا ) - فرمانده سپاه ناحیه دهلران:هدف برگزاری اردوی راهیان نور آشنا شدن دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۸۰۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام 316 دانش آموز دختر دهلرانی به مناطق عملیاتی

از شهرستان دهلران ، 316 دانش آموز دختر متوسطه دوم به مناطق عملیاتی اعزام شدند

سرهنگ پاسدار "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در آیین اعزام دانش‌آموزان دختر دبیرستانی دهلران به مناطق 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان با هدف آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: هدف برگزاری اردوی راهیان نور آشنا شدن دانش‌آموزان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس است.

وی، تبیین ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و افزود: هرساله دانش‌آموزان دختر و پسر دهلرانی از این اردوها استقبال کرده و علاقه‌مند به آشنا شدن با این مناطق عملیاتی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به اعزام دانش آموزان دختر به این شهرستان بیان کرد: در این مرحله از اعزام دانش آموزان شهرستان دهلران به مناطق 8 سال دفاع مقدس 316 تن از دانش‌آموزان دختر پایه دهم و یازدهم به مناطق جنوب اعزام شدند.

وی، بابیان اینکه سفر کاروان راهیان نور دانش آموزان دهلران به مدت 2 روز است خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شرهانی و فتح المبین بازدید و در رزمایش شرکت می‌کنند.

آبدونی افزودند: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 30 نفر از دانش آموزان پسر و دختر این شهرستان در قالب چهار کاروان به مناطق عملیاتی اعزام‌شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران با قدردانی از تعامل آموزش‌ و پرورش در برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: همکاری بین آموزش ‌و پرورش و سپاه شهرستان دهلران سبب شده است که این برنامه هرسال به بهترین شکل اجرا شود و امسال نیز باقوت این برنامه دنبال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار