معاون پرورشی آموزش‌و پرورش: مربیان تربیتی طلایه‌دار بسط و توسعه فرهنگ ناب اسلام در فضای تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش مربیان تربیتی را طلایه‌داران دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و بسط و توسعه فرهنگ ناب اسلام در فضای تعلیم و تربیت خطاب کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش‌و  پرورش: مربیان تربیتی طلایه‌دار بسط و توسعه فرهنگ ناب اسلام در فضای تعلیم و تربیت هستند

علیرضا کاظمی در گفت‌وگو با پانا به مناسبت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس امور تربیتی اظهار کرد: تاسیس امور تربیتی نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش کشور ماست و نقش بسیار مهمی در اتفاقاتی که در فضای عمومی کشور افتاده ایفا کرده است. امور تربیتی سهم بالایی در توسعه و ترویج ارزش‌ها، باورها، فرهنگ‌ها و اعتقادات دینی جامعه همچنین در رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی - هنری و قرآنی و دینی دانش‌آموزان این کشور داشته است.

وی ادامه داد: مربیان امور تربیتی تنها افرادی هستند که در این حوزه بی‌وقفه تلاش می‌کنند. آنان طلایه‌داران دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌های انقلاب و بسط و توسعه فرهنگ ناب اسلام در فضای تعلیم و تربیت هستند و این بار سنگین را بر دوش می‌کشند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس امور تربیتی را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت و افزود: به همه این عزیزان ادای احترام می‌کنم و به روح بلند شهیدان رجایی و باهنر سلام و درود می‌فرستم که این نهاد مقدس را تاسیس کردند و جا دارد یاد همه پیشکسوتانی را که در این عرصه تلاش کردند و امروز در جمع ما نیستند گرامی بداریم. فرهیختگان و فرزانگانی که امروز دستاوردها و اثرات اقدامات آنان را می‌بینیم. امیدواریم ما نیز با گام‌های مثبت و موثری که برمی‌داریم میراث‌دار خوبی برای این گنجینه ارزشمند امور تربیتی باشیم.

گفتنی است علیرضا کاظمی روز سه‌شنبه 8 اسفند 96 به مناسبت سالروز تاسیس امور تربیتی ضمن بازدید از همکاران خود در معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به تک تک آنان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار